مدیریت صنایع و بهره وری

موتور سیکلت

این روزها با موتور سوارانی که کلاه ایمنی نداشته و یا تخلفی بنمایند یا مثلا بیمه شخص ثالث نداشته باشد برخورد

می نمایند چندی پیش یکی از مدیران استاندارد ایران می گفت از 200 کارخانه سازنده موتور سیکلت تنها یک کارخانه استاندارد دارد .!!!!!!!!   

سئوال این است که 199 کارخانه سازنده با مجوز کدام نهاد مسئول در کشور دارد کار می نماید و اگر فردی بدلیل اینکه از موتور غیر استاندارد استفاده نموده مجروح یا خدای نخواسته کشته شود چه کسی پاسخگو است .

تا کی باید شاهد ادامه تولید  چنین موتور های غیر استاندارد باشیم . اینها سوخت اضافه شان بعهده کیست ؟ آلودگی هوا و مصرف قطعات یدکی غیر استاندارتر آنان بعهده کیست همچنین چرا باید مصرف کننده ایرانی هزینه بیشتری بابت این موتور ها بپردازد .

بیایید پرتقال فروش را پیدا کرده و تا او هم جنس ها را گران نکرده این مسئله را حل نماییم .

 

   + مهندس فریدون دشتی ; ۸:٠٥ ‎ب.ظ ; ۱۳۸٤/۱٠/۱٩
comment نظرات ()